اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۹۰۶

زمان تشییع و مراسم ختم مرحوم صالحی مشخص شد

زمان تشییع و مراسم ختم مرحوم صالحی مشخص شد
زمان تشییع پیکر پیشکسوت داوری فوتبال ایران و مراسم ختم وی مشخص شد.
۱۵:۲۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

در کمال تاسف و شوکی بزرگ بار دیگر جامعه بزرگ داوری و فوتبال‌، عزیز دیگری را از جمع خود جدا دیده و استاد محمد صالحی دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند‌.

به همین منظور کمیته داوران و هئیت فوتبال استان تهران ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگ فوتبال و داوری کشور از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و برای خانواده بزرگوارشان صبر جمیل مسئلت می نماید‌.

بدینوسیله به اطالع می‌رساند مراسم تشیع و تدفین مرحوم استاد محمد صالحی از ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 26/09/96 در محل ورزشگاه شهید شیرودی شروع خواهد شد و سپس با عزیمت به بهشت زهراء مراسم تدفین ایشان انجام خواهد شد‌.

همچنین به مناسبت درگذشت شادروان استاد محمد صالحی مراسم یادبودی از سوی کمیته داوران و هیات فوتبال استان تهران در روز دوشنبه مورخ 27/09/96 از ساعت 17 و 30 دقیقه  لغایت 18 و 30 دقیقه در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا شاهد واقع در خیابان مفتح ، پائین تر از میدان هفتم تیر برگزار خواهد شد. همچنین مراسم ختم سوم مرحوم استاد محمد صالحی در مسجد حجت ابن الحسن عسگری در روز سه شنبه مورخ 28/09/96 از ساعت 13 الی 30/14 واقع در خیابان سهروردی شمالی پائین تر از میدان پالیزی برگزار خواهد شد‌.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین